Wist je dat wij tussen de 100 en de 1000 keuzes per dag maken? En uit al die keuzes, hoe maak je dan een goede keuze? Niemand heeft ons dat echt ooit geleerd.
Als docent psychologie en als coach, werk ik al meer dan 20 jaar met mensen. Door dit fantastische werk is mij duidelijk geworden dat het maken van de juiste keuze cruciaal is om een gelukkig en succesvol leven te kunnen leiden: een leven met zowel financieel en emotioneel rendement. De keuzes die wij maken bepalen de richtingen in ons leven. Dat geldt voor ons werk als voor ons privé leven. Tijdens het maken van keuzes spelen vele factoren een rol. Een van die factoren is het denken zelf. Zo kun je bijvoorbeeld het denken splitsen in ‘wat denk je’ en in ‘hoe denk je’ én ook in ‘bewust denken’ en in ‘onbewust denken’. Zo leuk en fascinerend om daar meer over te weten. Ik ben ervan overtuigd dat kennis over deze materie jouw leven, zowel werk als privé, kan verrijken en veranderen. Om dit voor iedereen toegankelijk te maken heeft het mij geïnspireerd om er een praktijkgerichte opleiding over te schrijven. Wil jij leren hoe jij de beste keuzes kunt maken of wil jij dit andere gaan leren? Wil je alles weten over de factoren die een rol spelen tijdens het maken van keuzes? Neem contact met mij op of meld je aan voor de opleiding salespsychologie of motivatiepsychologie op mijn site www.academievoorgedragskennis.nl.
“Het denken beïnvloedt niet ons gevoel, maar het gevoel beïnvloedt ons denken.”
De training “Beïnvloedingspsychologie in sales” van Hein Heijen is een absolute aanrader voor verkopers die meer invloed willen uitoefenen op de beslissingen van hun klanten. Je leert om door te dringen in het brein van je klant en daarmee de juiste strategie te bepalen. Door zijn enthousiaste en onderhoudende manier van doceren weet Hein je van begin tot eind te boeien.- Dhr. Ivo Smits, International Sales Manager | Finsa BV
Hein nam ons mee in de wondere wereld van de beïnvloedingspsychologie. Op een subtiele manier weet hij de theorie in hapklare brokjes te presenteren. Met concrete tips en technieken waar je direct iets mee kunt. Hein doet dat op een manier die van begin tot eind blijft boeien: Hij prikkelt, daagt uit en houdt je een spiegel voor.- Hartmans Netwerk
Wat ben ik blij dat ik aan de opleiding Salespsycholoog ben begonnen! Er gaat een wereld voor mij open ik ben dan ook erg gemotiveerd. Ook de praktijkdagen zijn zeer waardevol, Hein geeft deze zo vol elan en flair dat je niet anders kunt dan de informatie en kennis volledig te absorberen en toe te passen. De wereld en de mensen om mij heen lijken wel veranderd, maar, nee, ik ben het zelf!- Mw. Mirjam Gijbels-Goris, Assistent General Manager | Arenborghoeve
De ruime aandacht voor de theorie spreekt mij erg aan omdat daardoor de toepassing nog beter beklijft. Als trainer zie ik jou in staat om salesmannen bij de les te krijgen en aandacht vast te houden. De toepasbaarheid in de dagelijkse wereld van sales beschouw ik zeker als relevant.- Mw. Anita van den Heuvel-Hollemans, Country Manager Nederland | Bette GmbH & Co.
Ik heb de stof van de Academie voor Gedragskennis bestudeerd en was positief verrast over de vakkundige wijze waarop theorie en praktijk samengebracht worden tot unieke inzichten in het menselijk (on)bewustzijn, en meer specifiek: de drijfveren achter menselijk koopgedrag.- Mw. Lydia Laninga-Wijnen, Master of Sciense
Ik vind het een bijzonder boeiend onderwerp wat inhoudelijk goed in elkaar steekt en erg leerzaam zal zijn voor salesmensen maar zeker ook voor andere beroepsgroepen toepasbaar is zoals bijvoorbeeld leidinggeven. Het is een unieke opzet die echt wat toevoegt aan kennis van salesmensen.- Dhr. Bart Weijers, Directeur | AMWEKO B.V.
Enthousiast heb ik deelgenomen aan de praktijkdag van de Masterclass Toegepaste Neuromarketing. Bedankt voor de vriendelijkheid, toepasbaarheid, duidelijkheid, laagdrempeligheid én gezelligheid! Je ziet dat ik al veel geleerd heb!- Mw. Marja de Roos, Management Assistent Marketing | Omefa
Neem vrijblijvend contact op voor beschikbaarheid en prijzen